Baby Bush

2 augustus 2016 - Kiwengwa, Tanzania

Ons laatste ontbijt in stone town. De dolfijnen en kruidentoer, t prison island, alle tours hebben we overgeslagen. Na de Kili en de safari is t heerlijk om te genieten van tijd met elkaar zonder gids. We ontbijten en de rugzak mag op grr. Door de hitte naar daladala nr 117. Een half open (vracht) autootje waar 30 man inpast: let wel in Afrika. In Nederland was t met 3 man en een laadbak gebeurd. De rit is weer een belevenis. We zijn blij dat 1 man weet waar we heen moeten want zelf hadden we t nooit gevonden: niet de uitstap plaats en niet t hotel. Lijkt in the middle of nowhere. Maar t is prachtig. Niet toeristisch maar erg mooi. We hebben een prima kamer en een balkonnetje. Er zijn heerlijke zitplekken, hangend of vast. Geweldig. We lopen zo'n 7 km langs t strand en zwemmen wat. Bier en paella , mooie schelpjes dus dat belooft wat voor de komende drie dagen. Tot gauw iedereen! O ja wat ik vergeet: we snapten niet waarom t hier Bush baby lodge heet. Maar ' s avonds komen hier 5 Bush baby's en dat zijn een soort aapjes. Ze leven s nachts dan zien ze t beste. Ze zijn hier veilig, worden wat gevoed en men kent ze door en door. In t dorpje komen ze niet dan worden ze opgeveten. Dat maakt ze zeldzaam.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade